شاهزاده ثروت

استراتژی ویژه شاهزاده ثروت(کسب درآمد معقول و پایدار)

کسب 110 هزار تومان تنها در 7دقیقه

نوشته شده توسط: مصطفی امیدوار در ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۷
 

با عرض سلام و احترام و خوش آمد خدمت بازدید کننده های گرامی

قبل از اینکه به بحث اصلی بپردازیم لازم دونستم حرف هایی رو بگم که به روشن شدن ذهن شما  کمک خواهد کرد.

توضیحات کلی ، نکات مهم و پیش زمینه هایی که در مورد استراتژی ثروت باید گفته بشه ؛ در دوازده بخش براتون خلاصه شده.

ممنونم که وقتتون رو در اختیار قرار میدین و خواهشمندم مطالب رو از ابتدا تا انتها به صورت کامل مطالعه بفرمایید.

بخش اول

بخش اول #آشنایی

حوزه فعالیت اینجانب مدیریت کسب و کار(بیشتر رویکرد اینترنتی) و همچنین فعالیت در حوزه معماری و ساختمان می باشد و خداروشکر میکنم که همیشه در هرکاری نیتم خیر بوده و به دنبال تظاهر و سوء استفاده از ضعف دیگران نبودم و در کل مسائل حاشیه ای رو سعی کردم از زندگیم برچینم برای همین چه در مواقعی که درآمد خوبی داشتم و چه در مواقعی که در حد پایینی بودم صادقانه بگم حداقل آرامش خاصی همراهم بوده و با همه ی این ها در این دو سه سال اخیر توانستم
خودم رو به حد قابل قبولی برسونم و مهم این بوده که حالم خوب باشه و این برای من از هرچیزی مهم تر هست.
همونطور که مطلع هستین در این چند سال اخیر افرادی بودن که با استفاده از ضعف مردم و حرف های پر زرق و برق اقدام به فروش طرح های میلیونی میکردن و نوید اینو میدادن که با به کارگیری طرحشون به درآمدهای بالا میرسین و زندگیتون از این رو به اون رو میشه اما واقعیت چیز دیگری بود که بنده لازم دونستم خودم این مطالب رو تایپ کنم و بهتون صادقانه همه چیز رو اعلام کنم.

بخش دوم

بخش دوم #درآمدهای_قلابی

این روزها در صفحات مجازی کانال ها و پیج هایی در رابطه با ایده های کسب و کار و درآمد های بالا ایجاد شده که مردم رو ترغیب میکنن که به سمتشون کشیده بشن و در نهایت با احساسات یه عده بازی بشه و یک ایده تکراری و ابتدایی نصیبشون بشه خب من همینجا بهتون واضح میگم ایده اصلا چیز مهمی نیست کلی ایده ناب ریخته که هنوز کسی به سمتش نرفته کافیه یه چرخی تو خیابون بزنید و کلی ایده برای راه اندازی کسب و کار پیدا کنید ولی آیا واقعا همه این کاره هستن؟ همه سرمایه کافی دارن؟ همه تجربه کار دارن؟ همه جرات دارن ریسک کنن؟شما در مورد اسنپ و اقای شهرام شاهکار که اسنپ رو راه اندازی کردن بهتره تحقیق کنید ببینید چه آدمی بوده؟ قبلا چه کارهایی کرده؟ نظر شخصی من این هست که هر ایده یه دلار می ارزه مهم اینه که عملی بشه من همین الان یه ایده ناب بهتون میدم/ شبکه اجتماعی صوت محور/الان چنین شبکه اجتماعی نیست! مطمئنم خیلی هم جذاب و پرطرفدار میشه حالا شما اگه میتونی راه اندازیش کن بسم الله! اگر خواستید پیام بدید ایمیل بزنید ۱۰۰۰ تا ایده ناب و دست نخورده در اختیارتون میذارم ولی بدونید از حرف تا عمل خیلی راهه.

بخش سوم

بخش سوم #پکیج_پولی_رایگان

بنده قصد دارم هرروز یک پکیج پولی به صورت رایگان در کانال خودمون به اشتراک بذارم البته نه هر پکیجی!
بلکه پکیج هایی که زحمتی واسشون کشیده نشده و کپی شده یا منسوخ شده هستن و یا اینکه مبالغ غیرواقعی و سرسام آور دارن رو گلچین میکنم و در کانال تلگرامی پابلیک میکنم تا خودتون متوجه بشید بعضی ها انسانیت رو به کل فراموش کردن و به تنها چیزی که فکر نمیکنن کمک کردن هست. همین چندی پیش اقایی که خودش رو میلیاردر میدونست ایده ای رو به قیمت سه میلیون به هزاران نفر فروخته بود و ادعا میکرد ماهی بالای 25 میلیون درآمد خالص داره من نمیگم ماهی 25 میلیون غیرممکنه ولی ایده فقط یه ایده ست و مهم اینه که عملی بشه آن هم با شرایط خاص و به طور صحیح.و همینطور یه فرد دیگه که ایده ای رو به قیمت یک میلیون به صدها نفر فروخته بود و مدعی بود ظرف 48 ساعت به درآمد میرسید و اون ایده چیزی نبود جز اپلیکیشن پیوت! کافیه یه سرچ تو گوگل بزنید ببینید از 2سال پیش تمام اطلاعات این برنامه موجوده و اصلا ایده به حساب نمیاد!

بخش چهارم

بخش چهارم #رفتار_عاقلانه

کسانی که قصد فروش این محصولات رو دارن اونم با قیمت های میلیونی و با این وعده های سنگین، بدونید نیت شون کاملا چیز دیگه ای غیر از کمک کردن به شماست متاسفانه گاهی تصور میکنیم اگه مبلغ یک ایده خیلی بالا باشه حتما خیلی ارزشمنده اما گاهی از همین افکار ضربه های بسیار بدی میخوریم. یه نفر کل سرمایه ش همین چند میلیونه و به امید رهایی از مشکلاتش یا چه میدونم ازین حرفای غیر منطقی که سر سال یه بنز زیر پامه میاد کل پولشو میده و ایده ای و تحویل میگیره که بعد میفهمه این ایده با شرایطش جور در نمیاد و یا اصلا قابلیت اجرایی شدن تو شهری که هست رو نداره و دیگه کار از کار گذشته!قیمت های بالا با درآمد های نجومی اونم بدون هیچ محدودیتی و بدون حتی یک پشتیبانی!

 ازتمامی دوستان خواهشمندم که سعی کنن کمی عاقلانه تر پیش برن من نمیخوام نصیحت کنم در اون حدی نیستم که بتونم چنین اجازه ای رو به خودم بدم ولی نظر شخصی من برای رسیدن به یک درآمد معقول این هست که اول باید احساستون رو خوب کنید یعنی ذهنتون باید قوی باشه تا بتونید آینده تون رو هم قوی کنید و در مرحله بعد پیروی از یک روش خوب و تست شده بهترین گزینه هست تا به موفقیت برسید.

قطعا کمک و راهنمایی به مردم برای زندگی من برکت خاصی رو داشته و معتقدم از هر دستی بدی از همون دست هم پس میگیری.

بخش پنجم

بخش پنجم #استراتژی_شاهزاده_ثروت

اما میرسیم به مطلبی که منتظرش بودین یعنی  "استراتژی ویژه شاهزاده ثروت"

کسب درآمد 110 هزار تومانی تنها در 7 دقیقه

بله درست خوندید و شرایطی داره که خدمتتون عرض میکنم.

در واقع شما با استفاده از استراتژی اختصاصی ما که طی چندین ماه تحقیق و تست های مختلفی که انجام شده و با همکاری دوستان مشاور در خارج از کشور و هم چنین تلاش های بسیار از سوی اینجانب و دوستانم برای شما فراهم شده ، قادر خواهید بود روزانه تا سقف 220 هزار تومان پول بدست بیارید.البته با گذشت زمان هرچقد به تجربه و دانش تون افزوده بشه میتونید سبک یا شیوه مختص خودتون رو پیدا کنید و کم کم حرفه ای بشید تا حدی که درآمد روزانه خود را میلیونی کنید که این کار به هوش اقتصادی شما بستگی داره که تا چه حدی میتونین خودتونو بالا بکشین و همچنین به تجربه هایی که کسب میکنین وابسته هست.

بخش ششم

بخش ششم #استراتژی_شاهزاده_ثروت

شما با استفاده از روش شاهزاده ثروت بدون هیچ دانش و تجربه ای و فقط با ترفندی که ما بهتون آموزش میدیم میتونید برای نخستین بار طعم کسب درآمد واقعی از اینترنت را بچشید و روزانه با صرف 14 دقیقه زمان 220 هزار تومان درآمد ثابتداشته باشید.

این 14 دقیقه به دو بخش 7 دقیقه ای تقسیم شده و شما باید در تایم های خاصی از شبانه روز که بهتون اموزش دادیم فعالیت خودتون رو آغاز کنید و بعد از آن به ادامه زندگی عادی و کارهای دیگه تون بپردازید.

همونطور که میدونید در ایران خط فقر به حدود 7 میلیون رسیده و امیدواریم با این درآمد ثابتی که مهیا شده بتونید گوشه ای از مشکلات خود و خانواده تون رو حل کنید و چه بسا با تلاش و تجربه بیشتر در آینده ای نزدیک به ثروت خوبی هم دست پیدا کنید.

پس در ادامه باید صبور باشید و ثابت قدم

بخش هفتم

بخش هفتم #استراتژی_شاهزاده_ثروت

سوالاتی که ممکنه براتون پیش بیاد در ادامه پاسخ داده شده: در مورد هزینه این بسته یه نکته ای رو بگم
من به عنوان دوست کوچیک تر  یک سوالی از شما دارم: شما خودتون رو بزارید جای ما

دو سه سالی تو حوزه کسب و کار اینترنتی وقت گذاشتید کلی هم ازمون و خطا دادید تا تونستین به یه روش خوب با درآمد معقول دست پیدا کنین که اونم بخش اعظمشو که طی چندین ماه بدست آمده از همفکری با دوستانتون در خارج از کشور  کسب کردین حالا من از راه میرسم کاملا هم مبتدی هستم و نمیدونم قضیه چیه و شما میخواین اون ترفند اختصاصی خودتون رو به من بدین به نظر شما قیمت این روش چقدر میشه ؟!! صادقانه بگین روی این همه وقت و تست و تحقیق میصرفه که قیمت بزاریم ؟ شما یه کلاس حضوری برای مشاوره به نظر خودتون چقدر هزینه داره ؟ فقط یک جلسه منظورمه ها؟

نمیدونم منظورمو متوجه شدین یا نه ولی بخوام واضح تر بگم قصد ما فقط یه چیزه و اونم اینه که این فعالیت ها و کمک کردن ها شروعی باشه برای خوب بودن های بیشتر مگه خوب باشیم چه عیبی داره؟ چرا میخوایم واسه یه ایده ای که با صدتا اما و اگر که آیا اجرایی باشه نباشه چه شرایطی میخواد چقدر سرمایه لازم داره تو کدوم شهر جواب میده بعد بیاییم بخاطرشم هزینه بالای 2تومن 3تومن طلب کنیم خب مگه میخوای پول خونتو بگیری اخه بی انصاف وقتی نمیدونی مفهوم ایده چیه! باور کن اگه نیتت خیر خواهانه باشه به دنبال بالا پایین کردن قیمت و این صحبتا نیستی و فقط قصدت کمکه نه چیز دیگه!

ما سعی کردیم هزینه ای رو در نظر بگیریم که با عرف جامعه همخونی داشته باشه نه اینکه خدای ناکرده بخوایم نرخ تعیین کنیم.

باور کنید هزینه های ضبط فیلم و نوشتن متن همراه با عکس هایی که به صورت کاملا اختصاصی تهیه شده حداقل 4/5 برابر بیشتر هست و واسمون مهم نیست چقدر هزینه شده چون به هدفمون که رسیدن به یک درآمد معقول و ثابت هست دست پیدا کردیم.

ولی تلاشمون این بوده اون سربازی ام که هیچ سرمایه ای نداره بتونه از این ترفند ویژه استفاده کنه و یه درآمدی بتونه مهیا کنه واسه خودشالبته تایم های فعالیتی که ما برای این کار درطول شبانه روز مشخص کردیم متفاوت هست و کسی که سربازه قاعدتا همیشه گوشی همراهش نیست در کل منظور این بود که بدونید حتی به فکر افراد این مدلی که شرایط خاصی دارن هم بودیم و بهشون توجه شده چون انسانیت همیشه سر لوحه بوده برامون.

بخش هشتم

بخش هشتم #استراتژی_شاهزاده_ثروت

نکات کلیدی و مهمی که باید خدمتتون گفته بشه و مطلب رو زیاد طولانی نکنم:
این بسته ویژه رو با دیدن کلیپ ها و خواندن نکات و ترفندی که آموزش داده شده در مدت سه روز یاد میگیرید البته یکی ممکنه کل روز آف باشه خب اون شخص یک روزه میتونه فرا بگیره ولی بالاخره یکی میره دانشگاه یکی مغازه داره  بنابراین سقفی که مشخص کردیم نهایت سه روزه میتونید کامل یاد بگیرید چون  چیز پیچیده ای نیست و مفهوم ساده ای داره.بعد از یادگیری با اختصاص دادن تنها چهارده دقیقه زمان در روز که به دو بخش هفت دقیقه ای تقسیم شده میتوانید به درآمد موردنظر برسید.شما فعلا آماتور و مبتدی هستین و روزانه تا سقف 220 هزار تومان میتوانید پول بدست بیارید یعنی با استفاده از این ترفند باید در طول شبانه روز دو تایم هفت دقیقه ای زمان اختصاص بدین که تایم ها بهتون اموزش داده شده مثلا امروز جمعه هفت دقیقه اول در زمانی که مشخص شده برای مثال: ساعت شش بعدازظهر تا شش و هفت دقیقه و هفت دقیقه بعدی برای مثال ساعت سه بامداد تا سه و هفت دقیقه و دوباره روز بعد با تایم های متفاوت که در این زمان های مشخص شده حتما باید به اینترنت متصل باشید و فعالیت خودتون رو شروع کنید.

در واقع شما در طول شبانه روز باید ۱۴دقیقه آنلاین باشید و این ترفند سقفش تا همین قدر هست.

بخش نهم

بخش نهم #استراتژی_شاهزاده_ثروت

سرمایه این کار حدودا 100 هزار تومان است به طور دقیق نگفتیم که یه زمان شرمنده نشیم برای همین شما بین 95 تا 110 هزار تومان درنظر بگیرید و جالب این که این مبلغ در جایی خرج نمی شود و متعلق به خودتان است.به عنوان مثال شبیه این می ماند که شما این مبلغ اولیه یا همان 100 هزار تومان تقریبی را از آنجیب به آن یکی جیبتان منتقل می کنید که در اصل سرمایه به حساب نمیاد!
محدودیت مکانی ندارد از یک فرد 17سال تا 60 سال توانایی فعالیت دارن و فرقی نمیکنه کجای ایران قرار دارید، میخواید تهران باشید یا تبریز یا هر شهر دیگه و حتی خارج از کشور چون در همه مکان ها امکان پذیر هست و فقط در زمان های خاصی از شبانه روز که آموزش داده شده باید انجام دهید و حتما باید رعایت بشه برای همین سن افراد رو از17 اعلام کردیم چون زیر17 به نوعی مدرسه ای هستن و شاید بعضی تایم هایی که مشخص کردیم گوشی همراهشون نباشه و نتونن فعالیت داشته باشن.همونطور که مشخصه برای این کار شما به یک گوشی احتیاج دارید قاعدتا موبایل رو همه افراد در اختیار دارن فرقی هم ندارد اندروید باشد یا آیفون البته با کامپیوتر و لپتاپ هم امکانش هست اما به دلیل رعایت کردن تایم های آموزش داده شده از گوشی استفاده کنید دسترسی بهتری دارین و همه جا همراهتون هست و در کل راحت تر هستین.

بخش دهم

بخش دهم #استراتژی_شاهزاده_ثروت

خیلی از دوستان شاید پیش خودشون بگن این همون پکیج هست که تبلیغشو همه جا میکنن و با قیمت میلیونی میفروشن یا شاید این همون پکیج کسب درآمد ماهانه 25میلیونه و از همین افکار...خب البته حق دارین ببینید دوستان اول این که :من ابتدای صحبتم گفتم این ایده های تکراری و میلیونی و همینطور بسته های افزایش درآمد روزی سه میلیون و ماهی بیست میلیون و شبیه این ها از نظر ما هیچ ارزشی نداره و اعلام کردم هرروز یکی از همین پکیج هایی که هیچ زحمتی واسشون کشیده نشده و در اصل کپی هستن یا منسوخ شدن و یا قیمت غیر واقعی و نجومی دارند رو در کانال به صورت رایگان پابلیک میکنم تا خودتون محتویات رو ببینید و با قیمت مقایسه کنید.

دوم این که وقتی چند وقت زمان میذارید واسه رسیدن به یه ترفند با کلی آزمون و خطا و کمک گرفتن از  مشاوران خارجی و سایر دوستان و یک روشی رو بدست میارین که میتونید ازش درآمد ثابت داشته باشین اونم تا سقف 220 هزار تومان در روز و نه بیشتر! خب حق بدین با دیدن فضایی که هست و حرف ها و وعده های دروغین کمی عصبی بشین و افسوس بخورین.ترفندی که ما بهش دست پیدا کردیم مجموعه ای از تلاش ها،آزمایش ها و مشاوره هایی هست که طی یکی دو روز بدست نیامده و چند ماهی وقت گذاشته شده تا به اون سطحی برسه که درآمد قابل قبول و پایداری فراهم بشه و بهتون قول میدیم چنین روشی که کاملا اختصاصی تهیه شده حتی در خارج از کشور هم وجود نخواهد داشت.

بخش یازدهم

بخش یازدهم #استراتژی_شاهزاده_ثروت

جهت روشن شدن ذهن شما و شفاف سازی ، مواردی هم بودن که به مانند بخش قبل در اینجا ذکر شده:

این آموزش، سرمایه گذاری و فروش در وبسایت آمازون نیست.

این آموزش کار در فارکس نیست.

این آموزش ، راه اندازی کانال و گروه و فروش اجناس نیست.

این آموزش ، برنامه پیوت نیست و سرمایه گذاری روی بیت کوین نیست.

این آموزش آپلود کردن ویدیو و کسب درآمد از آپلود سنترها نیست.

این آموزش ، پکیج و پنل کاربری در ربات ها نیست.

درآمد شما مستقیم به کارت بانکی شما واریز می شود و متعلق به خودتان است.

روش این درآمد کاملا حلال و ربطی به قمار و این صحبت ها ندارد.

این روش، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و وب مانی نیست.

این آموزش، کسب درآمد از اینترنت روزی سه میلیون نیست.

کار کردن با ربات های کلیکی و تبلیغاتی نیست.

ربطی به تلگرام و فالورو افزایش ممبر و ساخت پیج اینستاگرام ندارد.

با هر نوع اینترنتی می توانید این کار را انجام دهید و مصرف حجم اینترنت را افزایش نمی دهد.

این کار استخراج بیت کوین و سایر ارزهای مجازی نیست

این کار با یک گوشی معمولی قابل انجام است و هیچ آسیبی به موبایل وارد نمیشود

و شما تنها 14 دقیقه در روز و در تایم های مشخص شده باید به اینترنت متصل باشید.

این کار، سرمایه گذاری در بورس و فارکس و سایت های شرطبندی و پیش بینی نیست.

بخش دوازدهم و پایانی


بخش دوازدهم و پایانی #استراتژی_شاهزاده_ثروت

کسب درآمد 110هزار تومانی در 7 دقیقه
شما با استفاده از استراتژی اختصاصی ما که طی چندین ماه وقت و گذراندن آزمایش های مختلف و کمک گرفتن از دوستان مشاور در خارج از کشور 

و همچنین همکاران  عزیزم در ایران به ثمر نشسته ، قادر خواهید بود روزانه تا سقف 220 هزار تومان درآمد کسب کنید.

فقط با روزی 14 دقیقه فعالیت در دو تایم 7 دقیقه ای

پشتیبانی

کانال تلگرامی ما به آدرس:

shahzadeservat@
shahzadeservat@

shahzadeservat@

جهت دریافت آموزش ها با آیدی پشتیبان در تلگرام در ارتباط باشید:
sicpu@   
sicpu@
sicpu@

و یا میتوانید شماره زیر را ذخیره کرده و از قسمت مخاطبین تلگرام پیام خود را ارسال کنید.
09381969453

09381969453
09381969453

ایمیل:
[email protected]
____________________________________________
عرضی نیست
به امید کسب درآمد های پر برکت برای همه
مهندس مصطفی امیدوار





برچسب ها: استراتژی شاهزاده ثروت، شاهزاده ثروت، کسب درآمد ثابت و معقول، 110هزار تومان در7دقیقه، ترفند ویژه کسب درآمد پایدار، روزی14دقیقه فعالیت، استراتژی ثروت، تست شده و نهایی شده توسط مشاورین خارجی، تا سقف220 هزار تومان در روز، درآمد معقول و بدون دردسر، استراتژی کسب درآمد، پکیج پولی رایگان، پکیج های غیر واقعی را فراموش کنید، روش کسب درآمد پایدار، ترفند شاهزاده ثروتمصطفی امیدوار

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

نوشتن دیدگاه